Friday, February 15, 2008

Must ja valge

Eile oli sõbrapäev.
Vahest ma ikka mõtlen selle peale, et kes on SÕBER !?


Nii lihtne ja samas nii keeruline mõiste ning muidugi ei tohi ma vist siinkohal unustada, et võime lihtsalt mõelda on üks selline asi, mida on mul vaja veel kõvasti harjutada. Tegelt on elu suht must ja valge, kui vaid osata seda natukene lihtsustatult näha. Aga meile, inimestele, kuidagi meeldibki jube tähtsat mängida ning asju keerulisel viisil teha/näha.

Aga jah, sõber on vist see inimene, keda saab 110% usaldada, kelle mõtted võnguvad samal sagedusel ning kes on alati olemas. Pole siis vahet, kas me näeme iga nädal, iga kuu või paar korda aastas.
Kunagi saadeti mulle selline SMS, mida olen nüüd ise paar aastat korduvalt kasutanud, sest minu meelest on see nii õige


**** sõbrad on nagu *TÄHED*,
sa ei pruugi neid alati näha,

aga sa tead, et nad on
ALATI OLEMAS ***



On pühapäev, ahjus on tuli ning õues puhuva tugeva tuule tõttu tekitab see toas sellise undamise hääle.

Olen taas hakanud hommikuti jooksmas käima - olin juba unustanud, kui hea tunne see oli.
Kui siiani on maal elamine kui selline minu jaoks tähendanud sellist stabiiliset ja ühtlast mandumist, siis ütleme nii, et enam pole see sugugi nii.
See, et ma antud momendil pooleldi metas elan, ei ole mind mitte kui midagi tegemast takistanud.
Ma olen viimase pooleteise kuu jooksul 3x teatris käinud ??? tõsiselt ka. Kahel korral siinsamas Lihulas ning korra Haapsalus ... see on rohkem, kui Tallinnas viimaste aastate jooksul kokku.

Ja kuna ma nädalas korra või paar ka Haapsalu/Taebla või siis Tallinna suunas liigun, pole ka minu ujumise traditsioon üldse mitte katki jäänud.
Ning kuigi ma vahest jonnin ega saa aru, mida ja miks ma just sedasi olen otsustanud, saan aru, et see on minu vaba valik. Mul on vabadus teha mida iganes, kui ma seda peaksin tahtma.

Maailm on suur ja lai ning erinevaid võimalusi täis. Asi on vaid selles, et iga päevaga kasvab minus veendumus, et nii õige on see, et kelle hing pole kodus rahul, selle hing pole kusagil rahul.
Kui ma antud hetkest rõõmu tunda ei oska, siis ei muuda seda tunnet ka ilus külluslik tulevik või mis iganes muu asi.
See on teema, mida olen oma kaustikutes ning peakeses edasi-tagasi pea 10 aastat veeretanud ning tundub, et see hakkab lõpuks mingeid loogilisi selgitusi saama.

Meigo andis mulle linnas Eckhart Tolle video "The Flowering of Human Consciousness" ning ma olen seda nüüd eile ja täna vaadanud ning .... tjaaa, seda ei ole võimalik ümber jutustada ja seda pole mõtetki teha, aga iseenda jaoks panen mõned punktid kirja, et vajadusel endale meelde tuletada.

Power of life comes if you say "yes" to life, it means "yes" to NOW, because everything in life always happens NOW.

Stress - being conflict with this moment, because you want to be in the future. But the problem is that all you have in your entire life is only NOW. There is no past or future, all things may happen only NOW.

It is what it is. Let it be and let it happen!
What is the point of denying it if IT IS.
Allow all the forms: situations, people, feelings, emotions to be part of this PLAY of life.

Ofcourse there are things in the past which have happened with you, but you are not in a reactive relationship with these events anymore, because you are not seeking yourself from these situations.
There is nothing so big that can come to a field of NOW.
Life is simple if you are not seeking yourself from past or future. This is a new state of
consciousness.
You´ll become aware about this STILLNESS where it all happens and further more - you´ll understand that YOU ARE IT!


No comments: