Sunday, February 15, 2009

Sa tuled tagasi ? Tee ruttu !


TÕELINE SÕBER

Sa laimasid mind ?
Saame üle !

Sa rääkisid mind taga ?
Kelle asi !

Sa valetasid mulle ?
Pole viga !

Sa petsid mind ?
No mis seal ikka !

Sa lähed ära ?
Ootan tagasi !

Sa leidsid uue ?
Olen kurb.

Sa tuled tagasi ?
Tee ruttu !

Sa armastad mind jälle ?
Jõle kihvt !


/Janek Mäggi. Nädala Värss Postimees 14.02.2009/
Foto: http://images-cdn01.associatedcontent.com/image/A2260/226053/300_226053.jpg


Täna on üks nendest päevadest, mil saan taas aru, kui lihtne on tarkuseteri vasakule ja paremale loopida, ent kui palju raskem on ise igapäevaselt nende järgi toimida.

Kõik on justkui hästi - nii palju on asju ja olukordi, mille eest tänulik olla, ent ometi möllab minu sees suuremat sorti rahulolematus. Fakt on see, et ma sunnin end tegema neid asju, mida ma teen !!?? Jah, needsamad asjad pakuvad mulle kohati suurt rahuldust ja teevad rõõmu, ent valdavas osas taon endale piltlikult öeldes jalaga p.....sse, et need ometi tehtud teeks.

Ja kõige rohkem ajab veel närvi see, et lõpptulemusena lähebki enamik aega ja energiat selle põdemise ja sundimise peale, kuna tegevus iseenesest ei olegi midagi hullu !!?? ......mnjaaaaahhhh..... aga targutada oskame me kõik ja teistele nõu anda :D

No comments: