Tuesday, October 29, 2013

"Talaash"

Üks tee viib teiseni, üks inimene järgmiseni ja nii ma kulgen - hommikuti ei tea, kuhu mu päev mind viib, kuid
tundub, et niimoodi sobib mulle väga hästi!

See teadmatus ja "vaatame, mis saab" olek sobib mulle praegu (oh üllatust:) mingil põhjusel oluliselt paremini kui vastupidine olukord. Kusjuures, naljakas on seejuures see, isegi, kui ma ei tea, mida ma otsin...kui olen selle leidnud, tean ja tunnen selgelt ära, et just seda ma otsisingi.
Nii oli näiteks alles paar päeva tagasi Üksküdaris, kus mu soov oli leida söögikoht, kus istuda ning rahulikult kirjutada ja lugeda ja kus oleks samal ajal olemas ka WIFI ühendus. Usun, et ma ei liialda, kui ütlen, et tund-poolteist jalutasin ringi, ilma et oleks tahtnud ühtegi kohta sisse astuda. Pigem jõudsid järeldusele, et ehk polegi see söögikoha idee kuigi hea ning hakkasin hoopis raamatukogu otsima, kuid kaardi pealt polnud võimalik aru saada, millises tänavahes see täpselt asub.

Seejärel, ühel hetkel seisin maja ees, kus oli kohvik läbi kolme korruse. Ajasin pea kuklasse ning kõige kõrgemal korrusel paistis selline avatud rõduga mõnus koht. "See ongi see SEE!" ja astusin sisse.
Mis kõige kummalisem. Teate ju küll seda lauset, et hetkel, kui lõpetad otsimise, leiad!
Olin endale kolmandale korrusel laua välja valinud ja oma asjad laiali laotanud, kui pilku teisele poole tänavat heites nägin raamatukogu silti. Leides ühe, olin leidnud ka teise - heh, Murphy peab ikka täiega paika, et kus pole, seal pole midagi ja kus on, sinna tuleb aina juurde :)


Eile õhtul hilja vaatasime ülihead 2012 aasta India filmi "Talaash". See polnud õudne ega midagi, kuid selle sisu oli nii võimas, et värisesin veel ka mõned minutid peale filmi lõppu.
"No nii, nüüd ei saa ma enne magama minna, kui me peame siia peale mõne multika vaatama," tegin nalja, kuid mõne hetke pärast saingi oma multika :)

Filmi soundtrack oli hästi mõnus ja kõik muu ka. Panen siia alla mõned laulunäited. Muidugi, ilma filmi endata ei mõju nende laulude sõnum võib olla nii sügavalt, kuid head on need sellegipoolest.








No comments: