Thursday, November 26, 2009

PASS

Ilm oli ilus, päike paistis - ma olin õigeaegselt Malaga lennujaama jõudnud, check-in, turvaväravad ja kõik muu virr-varr oli selja taga ning seal ma siis istusin. Nautisin akendest avarduvat vaadet otse mägedele ning vaatasin kella, pool tundi oli veel pardale minekuni aega. Võtsin kotist oma pooleli oleva raamatu "Five love languages" (ülimalt hea raamat muide:), nõjatusin ootesaali mugavasse tooli ja hakkasin lugema.

Äkitselt käis minust nagu tuline jutt läbi üks küsimus.
"Mul oli lisaks kotile ju veel miski asi käes? Mis see oli? Kus see praegu on?" Ja siis ma avastasin - lennujaamas olles kannan ma alati ühes käes oma kotti ja teises hoian eraldi passi, mille vahel on pardakaart, et isegi, kui kott ära varastatakse või mis iganes, on mul olemas need kaks asja, mida lennujaamas kõige rohkem vajan.

Aga justnimelt neid kahte asja mul enam polnud.
"See ei ole võimalik !!!" vaatasin pingi alla, vahele ja taha, et äkki on nad niisama minu kõrvalt maha libisenud. Seejärel sobrasin oma kotist, et kuigi ma neid enda teada sinna ei pannud, äkki siiski panin ?
...ei midagi, mida pole, seda pole. Kerge paanika võttis maad - sundisin end ometi rahulikuks, sest ega see hüsteeria ka mu passi tagasi ei too.
Sorasin oma mälus ...ahhaaa...ma olin käinud duty free shopis kahte eurot peeneks vahetamas, et automaadist veepudel lunastada. Äkki on mu pass koos pardakaardiga seal poes leti serva peal või siis veeautomaadi juures. Vaatasin kella - 13 minutit pardale minekuni.
Ei poes ega veeautomaadi juures polnud mu passist jälgegi - läksin wc-sse ja kallasin kogu oma seljakoti sisu sinna põrandale.
Enne, kui infolauda teatan, et mu pass on kadunud või keegi on selle ära varastanud, võiksin ju 100% veenduda, et see siiski minu käes pole. "Kuidas on üldse võimalik 2 kõige olulisemat asja, mida reisimisel üldse vaja, sedasi ära kaotada?" Olin iseenda peale maruvihane ja lisaks tundsin, kuidas mu käed juba kergelt värisesid, aga samal ajal hakkas mõistus siiski lahendusi genereerima.
Tuli meelde, et mul on ka ID kaart, et sellega pääsen kindlasti vähemalt siit Hispaaniast minema ja check in on ju nagunii nimeline - järelikult polegi probleem väga suur.
Aga pass, pass, ma vajan passi, sest vastasel juhul on mul hüvasti Ameerika reis. Just selle reisi jaoks tegin ju spetsiaalselt kiibi ja sõrmejälgede ja ma ei tea veel millega uue passi ... fuuuuccckkkk, kas on see ehk tõesti märk sellest, et ma ei peakski sinna üldse minema? Kas peaksin emale teatama, et ärgu registreerigu mind reedeks New Yorgi lennule? telefon on mul ju alles. Siin peaks ju ometi olema inimesed, kellel juba on pass, sest nad on ju passikontrollist läbi tulnud - milleks kellelegi veel minu pass????

Dublinisse suunduva lennu täpset väravat polnud ikka veel ekraanidele ilmunud, ühtegi infoletti ma ei näinud - seega otsustasin esimese ettejuhtuva värava töötaja käest küsima minna, et kas on võimalik kuidagi midagi teha ... mõtlesin peas seda lauset välja, kuidas alustada "Sorry, it seems like I have lost my passport and boarding pass or they have been stolen, is there anything I could ... etc" ma olin nii omas maailmas, et alles ninaga vastu seda letti jõudes nägin enda ees leti peal ühte passi, mille vahel boaring pass ning milledel nimi
Miss MAERK.

Mu pass oli olemas, ta oli alles - ma ei osanud A-d ega O-d öelda, ma olin nii super õnnelik, et mu käed värisesid veel rohkem kui varem. Ma pole varem ühtegi passi nähes nii rõõmus olnud. Ma hoidsin sellest kahe käega kinni ning panin ta lukuga taskusse. Ma ei saanudki teada, kuhu ma selle jätnud olin või kuidas see sinna sai.

Lisaks oli tegu täiesti õige väravaga, millest samal hetkel pardale minek välja kuulutati. Ma olin üks esimesi seal rivis. Seisime seal ja hetk hiljem kukkus minu kõrval oleval kutil pardakaart maha ning kõrval üks proua ütles talle "Watch out, this is the most important thing at the moment!" ja ma mõtlesin vaid ... jee, right, tell me about it :D

Hinges oli metsik tänulikkus,
läksin lennukisse,
istusin oma 21A kohale
ja magasin veel enne,
kui õhku tõusime.



Fotod:
http://dalitdiscussions.files.wordpress.com/2008/08/worry2.jpg
http://www.saidaonline.com/en/newsgfx/gratitude2-saidaonline.jpg

No comments: