Thursday, September 2, 2010

Oh kooliaeg - oh kooliaeg

Jap, hakkaski pihta - järjekordne kooliaasta. Sel korral siis taas ilma minuta. Ometi läksid eilsed mõtted korduvalt just nendele radadele rändama.
Väga loodan, et uus inglise keele õpetaja on tore ning saab kenasti hakkama. Üldse on Lihula kooli sel aastal päris paljude uute pedagoogidega õnnistatud.
Ühele neist saatsin eile kaks äärmuslikku lauset, mida õpetajaks olemise ja õpetaja kohta kuulnud olen.
"Kui sina neid ei tapa, siis tapavad nemad sind !" ning teine on mõte, mis mul Agadiri ülikooli loengutel osaledes meelde jäi "Leia viis, kuidas panna nad armastama sind ja sinu ainet ning kõik on õnnelikud!" :)))
Muidugi
on see lause sealses kontekstis, kus haridus ei ole mitte kõigi privileeg, pisut teise tähendusega, aga sellele vaatamata süübis see ka minu mälusse.

.
..hmm, võib kaks korda arvata, kumba meetodit ma ise praktiseerida proovisin. Vahest õnnestus, vahest mitte - enamik aega õnneks toimis.

Teisalt jällegi, rangus ja oma nõudmiste järjepidevus, on kahtlemata asjad, mida mul vaja kõvasti arendada, kui kunagi peaks tekkima soov ning võimalus taas klassi ees seista.
Ei, hetkel ei ole tunnet, et tahaks seda teha, muidu ju oleksin jäänud ja valmistaksin praegu homseid tunde ette. Asi, mis oli tõenäoliselt üks mu suurimaid nõrkusi - see lõputuna tunduv eel- ja järeltöö, mis iga päev suure kotiga koju kaasa tuli, nii et müts maha teie ees õpetajad, kahtlemata teete väga olulist ning tänuväärset tööd !

Ilusat uut aastat kõigile kooliteed sammujatele !

No comments: