Friday, September 3, 2010

Öökino

Igal ööl vaatan ma ära päris mitu "filmi". Erinevad teemad, inimesed, olukorrad - enamik neist õnneks positiivse alatooniga.

Isegi, kui teen öö jooksul korraks silmad lahti, olen võimeline nad kohe tagasi kinni panema ning unenägu pooleli jäänud koha pealt edasi vaatama - päris lahe !
Elu kui filmis ja seda viimasel ajal iga kord, kui magan :))
*
Vahest on teemade valik seotud minu päeva jooksul mõeldud teadlike mõtetega, ent samas on tegu täieliku sürr-iga ! Täna oli nii ühte kui teist.
Ses mõttes, et film nimega "Jaanituli Kekimäel" oli täiesti lambikas ning tuli ma ei tea kust kohast. Enamik inimesi arvas, et pidu on ikka mõisamäel ning käisid seal, samal ajal kui tõeline jaanituli ja rahvas oli hoopis Kekimäel. Lõke oli sealsete korrusmajade keskel, lava oli selline väga veider, aga veel imelikumad olid püstloodis kerkivad pingid, mille peal rahvas istus ...
Samas film "Kõik mu tuttavad on rasedad!" oli suht loogiline järg asjaolule, et suur osa mu naissoost tutvusringkonnast on kas hiljuti sünnitanud, hetkel rasedad, just abiellunud või kõike seda korraga :)) !!!
Seega ei ole väga suur üllatus, et üks mu tänase öö unenägudest seisnes selles, et ma nägin vanu klassiõdesid ning abosluutselt kõik olid suurte kõhtudega - kusjuures naljakas oli asja juures see, et teist last ootasid isegi need, kellel minu teada praeguseks veel ühtegi last ei ole :))
Kolmanda filmi sisu leidis oma koha kollases, kõvade kaantega kaustikus, kuna kõike ei kannata ega polegi vaja unenäomaailmast netiavarustesse paisata.

No comments: