Wednesday, January 1, 2014

30 pärast 30




*Maagilist ja armastust täis UUT AASTAT kõigile!*
*Have a wonderful NEW YEAR, full of Love and Magic!*


Lisaks suured tänud kõigile asjaosalistele imelise ja uskumatult tegusa möödunud aasta eest. Olen üks ütlemata õnnelik inimene, et mul on teiesugused sõbrad, kolleegid ja tuttavad, kellega koos ongi KÕIK VÕIMALIK - Suur Aitäh!
*
Thank you everybody for being part of my 2013, your role and contribution is much appreciated! Teamwork really does make the dream work 




Täna on minu jaoks oluline ja eriline päev.
Täna saan ma öelda, et 30 päeva pärast saan ma 30 :)
Olgem ausad, lisaks uuele aastale ning nendele lubadustele, mida kõike teistmoodi ja paremini tegema hakkan, motiveerib see 30 pärast 30, oluliselt rohkem!








"I'm willing to let go.
People come into my life at the right time.
We share the time we are meant to have together and at the perfect time they leave and I lovingly let go.
I release others to experience whatever is meaningful to them and I am free to create that which is meaningful to me."

~Louise Hay~


No comments: