Wednesday, January 8, 2014

Tänan!

~ Elu suurim väärtus on inimesed, kellega meil on õnn kohtuda ~

Oled oodatud minu sünnipäeva tänuüritusele reedel, 31. jaanuaril.
Pidu toimub kahes vaatuses ja leiab aset Haapsalu kultuurikeskuse kohvikus.

I vaatus 
18:00-20:00
 Lääne Maakonna Keskraamatukogu prantsuse stiilis salongiõhtu. Hea prantsuse muusika, toit, vein ja kirjandus - külas on Eia Uus, raamatu "Minu Prantsusmaa" autor. Muusikat teevad Maarja Sukles & "Shoot the Piano Player"
Tegemist on avaliku üritusega, mille korraldajaks sõbranna Marika Matvei. Sissepääs tasuta!

II vaatus
20:00-20:30     minekud-tulekud-kogunemine
20:30                "Tänan!" - Kristi 30

Kes soovib kaksi tulla, siis loomulikult kehtib kutse teile mõlemale!



Ürituse pealkiri on inspireeritud sõber Indreku laulust "Tänan!"

"Ma tänan Sind, et Sa tulid ja võtsid kinni mu käest.
Mind hoidsid südame ligi ja mina kinni Su väest."


On olemas lootus, et nii seda kui Indreku teisi lugusid kuuleme ka kohapeal live´is!
Lisaks kõik teised, kes midagi (ükskõik mis tasemel) tinistavad, palun pillid kaasa ning lauljad, palun hääled puhtaks köhida :)

*
30 elatud aastat on mind kokku viinud imeliste inimestega.

Olgu selleks siis jagatud unistused, üheskoos merelainete vaatamine, koos õppimine, millegi nimel töötamine või midagi muud, kuid igaühega teist seovad mind mingi aeg ja sündmus, mille eest olen siiralt tänulik.

Mõnega teist olen kokku puutunud vaid üksikud päevad, teistega palju aastaid.
Mõned teist on olnud tööalaselt mu ülemused, teised alluvad.
Mõned teist on olnud mu õpetajad, teised õpilased.
Mõned teist on mu südamesõbrad, teised inspireerivad teekaaslased.
Mõnda teist kohtasin alles täna, teisi pole näinud mitu aastat, kuid see üritus on koht, kus sel kõigel pole absoluutselt tähtsust!

*

Kõnealune kokkusaamine on mõeldud ennekõike tänuüritusena. Sellest tulenevalt pole peamine eesmärk mitte minu sünnipäeva pidamine, vaid teie omavahel tuttavaks tegemine!

Õhtu on üles ehitatud niimoodi, et isegi, kui Sa saabudes kedagi ei tea ega tunne, siis ürituse lõpuks oled Sa kõigi kohalolijatega tuttavaks saanud ja mõistad, miks ma selle kokkusaamise justnimelt sellises formaadis teha
otsustasin ;)


...et siis sellise FB ürituse tekitasin täna :)
Keda seal kutsutute nimekirjas pole, kuid kes neid ridu loeb ja kellel on tunne, et ta soovib meiega ühineda,  andke palun julgelt teada.
Algselt mõtlesin, et kutsun natukene inimesi.
Seejärel mõtlesin, et kutsun pisut rohkem inimesi.
Lõpuks mõtlesin, et kui juba, siis juba ning selle tulemusel
on hetkel kutsutute nimekirjas 124 inimest!!??


Minu 30 sünnipäeva tänukaart. Kujundus: õde Kadi Märk
  

No comments: