Sunday, December 7, 2014

Tänulikkuse projekt 5/7

1. Olen tänulik, et mul oli võimalus panustada Lihula Teataja jõuluERI kokku panemisel :)
2. Olen tänulik, et selle pooleteise nädalase tööprotsessi käigus, mil lugusid otsisime, kogusime ja toimetasime, tekkis mitu põnevat seost ning mõtet edaspidiseks. Hästi mõnus on näha ja tunda, et Lihula tõmbab praegu magnetina huvitavaid inimesi ja sarnaseid mõtteid!
3. Olen tänulik, et ühel, teisel või kolmandal moel, olenemata mu konkreetsest ametipostist, viivad kõik teed otseselt või kaudselt noorte ja kooli teemade juurde, sel nädalal siis YFU Eesti ja Huvitava Kooli võimalike koostöökohtade raames.

Mul on käsil intensiivne ja kiire, kuid ülimalt põnev aeg!
A I T Ä H kõigi nende võimaluste eest, mis teineteise järel avanevad :)



No comments: