Thursday, August 13, 2009

VihmaPüha

.... vihma kallab juba teist päeva järjest.
Ma olen vahepeal oma õpetaja töökoha üles öelnud ning hunniku pabereid täitnud, täpsemalt 17 tükki. Interjuul on käidud ning nüüd on minu lähitulevik vaid üks suur KÜSIMÄRK ???

Aga fakt on see, et üleöö ei juhtu siin midagi. Mul on vaja pooleliolevad asjad kenasti järje peale saada - nii lähen järgmisel nädalal ka veel kindlasti kooli. Klassiruum on ju minu materjale täis, mis on minu loogika järgi sätitud, nii et seda loogikat oleks vaja nüüd teistele tutvustada.

Enda klassi pärast ma enam ei muretse, see, et Kristi-Carolina nõus oli, muutis asjad palju lihtsamaks ning olen kindel, et ta on vaieldamatult parim variant. Samas, on täiesti hullumaja, kui sügavale hinge nad kõik selle aasta jooksul pugeda oskasid.

Gümnaasiumi osas ...well, eks meie abituurium mul (nats) südamel ole, sest mul olid omad plaanid ja ideed ning paljud neist on mulle hästi omaks saanud, aga ma loodan, et kiiresti-kiiresti keegi tore ja vahva inimene leitakse ning jõuan enne äraminekut enda visiooni edasi anda, et kasvõi midagi sellest mingil kujul teoks saaks.

Eelmine nädalavahetus oli suve üks tihedamaid ja samas vaieldamatult kõige lahedam. Vafffa ja tore oli. Reedene õhtu ja laupäeva hommik Jõgisool Anneli juures. Seejärel kiire põige Laura juurde. Siis juba infotund ja tööintervjuu kesklinnas ja muidugi - Maarika sünnipäev Lutepääl. See kõik jääb tükiks ajaks meelde. Ilm ja seltskond ja tegevused ja kõik-kõik-kõik kuidagi klappisid ning midagi paremat oleks olnud raske tahta.

Ma küll laupäeva pärastlõunal Tallinnas dilemmatasin (nii minu moodi:) mingi pool tundi, et kuna sünnipäev hakkas juba lõunast pihta, kas mul on mõtet see 300km maha sõita, et õhtul 21ks kohale jõuda, aga iga minut seal Lõuna-Eesti taga lõpus oli neid maha sõidetud kilomeetreid väärt, nii et vahest tuleb lihtsalt tegutseda, mitte ratsionaalselt mõelda ....


Foto võetud http://4.bp.blogspot.com/_7O3p2nKKDP4/RvAsqJmlzcI/AAAAAAAAA-w/DywmciUD_oY/s800/vihm.jpg

No comments: