Wednesday, December 16, 2009

Uus soeng

Ise tehtud, h2sti tehtud, v6iks selle kohta oelda. Ma pole nagunii juba pool aastat juuksuris k2inud, sest Kadi on mu juukseid l6iganud - kusjuures selle aja jooksul on mu soeng oluliselt rohkem komplimente saanud, kui varem - , seega m6tlesin ka sel korral, et mis seal ikka keerulist on. Noh, peamiseks erinevuseks oli muidugi see, et Kadit polnud :D

Mul olid ainult v2ikesed k22rid, aga so what :))) ... suht h2iriv asjaolu oli see, et inimene endale selja taha ei n2e js et peegel asju peegelpildis n2itab - seep2rast kukkus vahest natukene rohkem juukseid kraanikaussi, kui ma plaaninud olin, aga 6nneks on mul sellised juuksed, kust ei saa mitte midagi aru, kas v6i mis ?!

Minu nats yle n2dala kestnud spordikeskuse kylalise kaart sai l2bi ja mul on nii hea meel, et mul esmasp2eval ei 6nnestunud ennast seal liikmeks registreerida ja raha 2ra maksta, kuna t2na k2isin Aline soovitusel hoopis teises kohas, mis mulle palju rohkem meeldib.

YMCA, kus siiani k2isin, on selline suur kolakas, neli korrust, pikad koridorid, suur j6usaal, veel suurem jooksulintide saal, kymned treeningruumid jne jne - enne, kui dussiruumist ujulasse j6udsin, pidin v2h 50 m mooda kahte wet cordidori k2ima. Erinevaid trenne oli nii palju, et ei osanud valida.

See t2nane koht, Connection, on selline pisike ja armas - ometi on k6ik needsamad asjad seal olemas, ainult et teises koguses ja m66tmetes:) Lihtne ja loogiline ... neid kahte asja v6iks siin kogu Ameerikas rohkem olla.

Eile 6htul tuli mul mega koduigatsus peale ja niisama masendusin, kuna m6tlesin igasugu sogaseid m6tteid. Ma oskan ennast masendusse m6elda, sellest olen ma ylimalt osav:)
6nneks on t2na uued m6tted.

Ah jaa, unen2gusid olen hakanud n2gema ... ma ei tea, v6ib-olla n2gin ma varem ka, aga ma pole neid kunagi m2letanud. Praegu tean sisuliselt igal hommikul, mida ma unes n2gin !? minu jaoks on see nii uus asi, seda enam, et ma n2en v2ga imelikke syndmusi ja inimesi.

Foto:
http://www.jessicatingley.com/wp-content/photos/JS7_61102.JPG

No comments: