Sunday, February 14, 2010

Head s6brap2eva / Happy Valentines !!!

*
*
If one day you feel like crying ...

Call me.
I don't promise I will make you laugh
But I can cry with you

If one day you want to run away -
Don't be afraid to call me.
I don't promise to ask you to stop
But I can run with you.

If one day you don't want to listen to anybody,
Call me and ...
I promise to be very quiet.

But ...
If one day you call and there is no answer...

Come fast to see me ...
Perhaps I need you ...

Eesti keeles siis ka, kuigi see on yks paljudest asjadest, mis inglise keeles paremini k6lab ...

Kui sa ühel päevam tunned, et tahaksid nutta
... helista mulle.
Ma ei luba, et ma panen su naerma,
aga ma võin nutta koos sinuga.

Kui sa ühel päeval tahad ära joosta
... Ära pelga mulle helistada.
Ma ei luba, et palun sul peatuda,
aga ma võin joosta koos sinuga.

Kui sa ühel päeval ei taha kedagi kuulata
....Helista mulle
... ja ma luban, et ma olen hästi vaikselt.

Aga...
Kui sa ühel päeval helistad ja ma ei vasta...
Siis tule mind kiirelt vaatama
... võibolla vajan
nüüd mina sind.


No comments: