Thursday, February 4, 2010

Kohad ja Inimesed

Jap, olen endiselt ja tegelt iga päevaga rohkem seda meelt, et pole väga vahet, kus kohas olla - olulised on inimesed, kellega kokku "satun".

Eile, meie viimasel ühisel Starbucks õhtul, vajus mul suu vist otseses mõttes lahti, sest ma olin nende poolt kokku pandud lahkumiskingitust nähes sõnatu ....
Hiigelsuur foto, mis sisaldas endas hulga pilte meie ühistest tegemistest ning sõnumit.
x
Moments we spent together were memorable ....
...you will be missed !
x
Tagakülg on igaühe poolt kaasa pandud soove täis kirjutatud.











Uskmatud sõbrad on mul ikka ... jeerum küll!? Eile kulus mul terve tund, et kõigile tänukaardid meisterdada, aga iga kulutatud sekund oli seda väärt. Olen õnnelik ja tänulik, et nendega samal ajal USAsse ja Summitisse "sattusin", sest ei, mitte kõigil au-pairidel ei lähe "sotsiaalse elu tekitamine" nii ladusalt nagu see minu puhul juhtus, et juba esimesel nädalal kõik asjad täiesti iseenesest paika loksuvad.
xxx
HÜVASTI asemel ütlesime vaid, et HOIAME ÜHENDUST ja PEATSE KOHTUMISENI :))))) ....maailm on ju pisikene, remember !?
Ei ole lahkumise kurbust, on vaid rõõm, et kohtusime ...

No comments: