Wednesday, February 17, 2010

TULI !!!

Tegin seda mingit testi, et kes ma looduses oleksin ... ja kui tulemusi uskuda, siis mina olen TULI

Sa oled kui põletav tuli.
Sa oled kirglik inimene, kellele meeldib püüda lõbusaid asju elust, neid nautida ja visata ära, uute jaoks ruumi tehes.
Võibolla peaks mõned asjad siiski alles jätma?
Pidudel oled Sa tõenäoliselt alati kohal ja pole ka võimatu, et peo hing. Inimesed naudivad Sinu seltskonda, kuna nad saavad häid meeleolusid ning ka tuttavaid seetõttu võib Sul üpriski palju olla.
Kuid kirglikult ei võta Sa mitte ainult pidusid, vaid ka muid asju, mis sulle tähtsad on ja mida Sa hindad.
Tuleinimene soojendab teisi, kuid samas võib ka kirglikult oma tugevate emotsioonide levikut suurendada ning sellega kaasa tuua õnnetusi.


Esimene reaktsioon oli, et mis mõttes!!? See küll mina ei ole.
Ma ju ei ole pidudel alati kohal ja omast arust ma teisi ka väga ei kõrveta, aga siis hakkasin ülejäänud sisusse süvenema ning see pani tegelt mõtlema.
x
Mis seal salata - ma tüdinen kiiresti, nii asjadest kui inimestest, otsides alati seda MISKIT MUUD , mõeldes egoistlikult vaid iseendale ja kohati t6esti nii asju kui inimesi oma elust "välja visates"
... jap, ma tean ning annan endale aru, et on aeg hakata miskit alles jätma ning enda "nina ees" olemasolevat hindama 6ppida.

1 comment:

Anonymous said...

saada mulle ka see test. ma vist taifuun

laura