Wednesday, January 20, 2010

8 tundi hiljem

24 tundi on moodas, kui ma 2kitselt haigeks j2in ning t2pselt sama ootamatult sain t2na 6htul sisuliselt yhe tunni jooksul uuesti terveks? Ok, mul on kurk veel natsa valus, aga ma m6tlen palavikku ning seda n6rka ja ylikehva tunnet - k6ik on kadunud ???

Ju see oli mingi kiirkorras 6ppetund :D
*
Starbucks'i kolmap2eva asemel l2hen niisama korraks 6ue k6ndima ning siis taas normaalsel ajal magama...v6ib-olla vaatan enne yhe filmi 2ra, pole seda enam kaua teinud ning lausa igatsen. Kirjutasin oluliselt rohkem, kui sagedamini filme vaatasin ... ei tea, saa siis endast aru :)))
*
Minu siinne sotsiaalne v6rgustik yha tiheneb ning kui miski hetk olin ylimalt rahul, et jeee, ma tean ja tunnen juba nii paljusid inimesi ning kohti, kus olla v6i kus k2ia, tekib yha juurde, siis praegu (v6ib-olla t2nu oma kiirhaigusele:) pean 6igemaks m6nda aega rahulikult kodus istuda.

....
20 min hiljem
....
6ues on ilus selge t2histaevas ja taevas pisikene kuusirp, millel on siit mandrilt vaadates nats teine kuju. Maja ees muru peal kalpsas yks j2nes ringi. Tavaliselt on siin tihedale inimasustustele vaatamata rohkelt oravaid, kes kedagi ei karda :D
ja nyyd ja nyyd ... yks sisuliselt magamata oo annab nii tugevalt tunda, et taas v6in oelda - lapsed l2hevad kell 9 tuttu, ei ole siin mingit juttu. Et tahaksin veel veidi m2ngida, ikkagi pean minema s2ngi ma ... tead ju kyll seda laulu?!

No comments: