Monday, January 4, 2010

Tasuta ?! ...peaaegu

T2na algas taas kool ... ja uus n2dal ja ja ja ja ja ... ja ma olen hullult uimane ja natsa t6bine, sest eile oli t6siselt j2ise tuulega talveilm, ent ma veetsin terve p2eva New Yorgis, kuna olin endale http://www.clubfreetime.com/ kasutades p2ris tiheda p2evakava kokku pannud... nimelt avastasin, et ega neid siin maal oleku n2dalavahetusi polegi enam v2ga palju j2rele j22nud ?! :))) mis on mingil moel muidugi ylimalt hea uudis :D

Kui keegi m6tleb, et ma pean selleks, et sedasi igal n2dalal 1-2 korda ringi tuuritada, hullult raha maksma, siis ei-ei-ei. Jah, midagi kulub, aga yldiselt suht v2he.
Olen igati 6nnega koos, kuna minu New Yorgi reisid maksavad mulle mitte midagi. Rongipilet edasi-tagasi oleks muidu meie rahas iga kord 140-150 krooni, aga kuna Micheal ei kasuta n2dalavahetustel oma kuukaarti, siis s6idan sellega ja seega TASUTA.
Kuukaardi hind on u 2500.- ...uhhhhuuuu...

Nyyd olen lisaks leidnud ka suure hulga yritusi, mis on kas t2iesti tasuta v6i poolmuidu ja seni on minu kogemus, et vahest on just tasuta asjad need k6ige 2gedamad ja omamoodi ning lisaks kohtub palju hoopis teistsuguste inimestega.
Ja noh, teisalt, olgem ausad - kuigi ma saan ju siinoleku eest palka, on tegu siiski selle riigi m6istes otseses m6ttes taskurahaga ning kui ma k2ituksin New Yorgis nagu "p2ris turist", et laseksin end nendel Times Square turismikeskuse inimestel erinevatesse kohtadesse ja tuuridele vedada, siis oleksin vist esimese kahe tunniga rahast lage :D + see, et k6ik oleks 22rmiselt pinnapealne, kuna tegu siiski vaid erinevate ja kiireloomuliste lahendustega, kuidas inimeste rahakotti tyhjendada.

Nii n2gi minu eilne p2ev v2lja selline ... vabandusele neile, kes keelt ei m6ista, aga praegu lihtsalt copy'in siia yrituste kirjeldused ja t2na ma kahjuks neid eesti keeles ei kommenteeri ...ehk homme?! praegu poen teki alla.

2:30PM
Susan Maushart's Wifework: What Marriage Really Means For Women:
Betrothed to Labor
The Feminist Book Club reads and discusses this Australian writer's book, which asserts that while men use various denial mechanisms to avoid "wifework" (like trivializing the importance of cleaning), most wives seem to collude in "maintaining positive illusions" about the inequality in their marriages.Bluestockings Bookstore
Price: $free
172 Allen St. - between Stanton & Rivington Sts.
1-212-777-6028 Directions: Take the F train to 2nd Avenue station.


4:00PM Sunday Afternoon Organ Meditation
The program features the great repertoire of the Organ on the 101 rank Pipe Organ built by Herman Schlicker and the 5 stop chamber organ built by Taylor & Boody Organ Builders.
Price: $free
Grace Church 802 Broadway - at E. 11th St.
Directions: Take the R or W train to 8th Street station.


7:30PM SLAM Theater Competition
Now in its third year, SLAM Theater invites artists and audiences to get involved in the process of making theater. Playwrights bring fresh scripts, and actors are called out of a hat to perform timed segments, completely unrehearsed. SLAM is an evening of theater with impromptu performance, spontaneous collaboration, and friendly competition. SLAM is open to everyone. Actors, bring your talent. Playwrights, bring your scripts. Audience, bring your voice.
Come SLAM!
Price: $5
The Tank 354 W. 45th St.

No comments: