Thursday, January 14, 2010

olemas, endiselt olemas ...

Kas pole naljakas, et kuigi iga p2ev on ylipikk ning tegevusi t2is ja 6htul on raske meenutada, mis hommikul toimus, lendab aeg siiski linnutiivul.
*
J2rjekordne n2dal hakkab l2bi saama.
*
Olgem ausad - kui ma siinkandis veel kedagi ei tundnud, oli oluliselt rohkem aega kirjutada, filme vaadata jne :))) ... mitte et ma seda aega taga igatseks, aga kirjutada tahaks kyll rohkem, t6esti tahaks, aga nii raske on sedasi, et ok, mul on nyyd pool tundi vaba aega, kirjutaks blogi.
Selleks peaks vist robot olema - robot, kellel j2rgmine samm sisse programmeeritud, aga mida p2ev edasi, seda vastupidisemas suunas ma liigun.
*
Olen varasema iseendaga v6rreldes spontaansemaks muutunud.
Minu puhul t2hendab see seda, et kuigi mul on n2iteks ujumise asjad kaasa v6etud, sest m6tlesin Connectionist l2bi hypata, v6in poolel teel suunda muuta ning oma sammud sootuks mujale seada v6i end raamatukogusse unustada, kuna enam pole tunnet, et tahaks ujuma minna.
*
Imelik asi on aga see kella peale kuhugi minek. Eestis olles ja yldse siiani pole mul sellega kunagi muret olnud, sest ma olen inimene, kes ilmub k6ikjale 5-15 min varem, sest ma ei kannata hiljaks j22mist ! Siin, kui meie pere l2heb sageli joostes ja viimasel minutil, on see hakanud ka mind m6jutama ning eile avastasin, kuidas helistasin Ivonnile 2 korda, et kuule, mul l2heb veel 3 minutit aega ...sorry. Muidugi, kui see oleks mingi ametlikum asi olnud, oleksin 6igeks ajaks j6udnud, aga ikkagi. See on kyll suund, kus suunas muutuda ei tahaks :DDDD eriti, kui taas 6petaja ameti peale m6tlen. Ma ei hilinenud mitte kordagi, pigem meeldis mulle hommikuti h2sti vara kohal olla ning k6gu p2eva asjad rahulikult yle vaadata ...
*
Aga siin, tavaliselt, kui poistel algab kool kl 8:15, siis 8:10 on nad veel kodus ???
T2na pidi yks neist kl 8 koolis vestlusel olema, nii et esimene auto, emaga roolis, s6itis garaazist v2lja kl 7:58 ning teine auto, kus isa roolis, kell 8:07.
See laste kooli saamine.. kogu see dropping off ja picking up systeem ... on paras kosmoseteadus, sest antud loo iroonia seisneb selles, et koolimaja asub meie majast u 700m kaugusel ning on 6 min jalutamise kaugusel !? Jah, vahest nad k6nnivad, aga n2iteks alla kolmanda klassi lapsed ei tohigi ilma saatjata kooli minna.
Nii siis ongi emad v6i au-pairid lastega hommikul koolimaja ees, saates nad ustest sisse ning kell 15:00, kui kool l2bi (k6igil algkooli omadel l6peb kool yhel ajal), on k6ik taas seal uste juures ning v6tavad oma lapsukesed vastu.
Esimese klassi laste "vabastamine" toimub yldse sedasi, et 6petaja tuleb kogu klassiga v2lja ning otseses m6ttes "annab nad isiklikult yle"?!
*
Seni arvasin, et kogu see asi on oluliselt yle dramatiseeritud, aga peale eilset, kui Starbucks'is olime ning Bonnie r22kis, kuidas nende laste koolimaja eest eile yks laps kaduma oli l2inud ... ema ei suutnud teda leida, 6petaja ka ei teadnud, aga teised lapsed olid n2inud, kuidas see poiss yhe onuga autosse oli istunud ... koheselt helistati politseisse jne ... ma kyll ei tea, mis sellest loost praeguseks saanud on, aga see pani mind asju natukene teise pilguga vaatama.
*
Ameerika on vist t6esti k6igi v6imaluste maa - igas m6ttes, nii positiivses kui negatiivses !?

sest Summit yldiselt on turvalisuse etalon ise. Ujulas ei lukustata kappe, pakid j2etakse maja uste taha, ajalehed vedelevad sissek2iguteede peal oma v2rviliste kilede sees. Jalak2ijana v6iksin vist see 30 min ka silmad kinni k2ia, sest nagu ma kunagi mainisin, jalak2ijaid ei ole palju ning need v2hesed on otseses m6ttes kui pyhad lehmad, keda lausa spetsiaalselt oodatatakse, et nad yle tee lasta, samal ajal tervituseks noogutades v6i k2ega viibates.
See k6ik ei kehti muidugi keskuse kohta, kus foorid asja reguleerivad v6i New Yorgi ylek2iguradade kohta, kus inimesed sageli ummisjalu punaste tuledega teede peale tormavad ning NY kollaste taksode hordid k6vasti signaali lasevad ...

No comments: