Monday, January 18, 2010

ei tea

Nii suur koduigatsus on peal, et ei saa enam isegi oma blogi kirjutada, ilma et ... ok, tegelt ei ole asjad päris sedasi, see oli eelmisel nädalal lihtsalt nende fotode süü ja samal ajal sattus mul mingi eriti emotsionaalne päev olema :)
Hetkel tunnen pigem seda, et kuigi jalutan sageli pea pea kuklas - vaadates tähti või pea kohal lendavaid lennukeid ja mõeldes, et õige pea lendan ka mina - hakkan samal ajal siinse eluga igas mõttes kohanema.
Eile, kui Jamie´ga maast ja ilmast rääkisime, ütles ta mulle, et nende eelmisel au-pairil (Erika Austraaliast) võttis oluliselt rohkem aega, et tal siin mingi oma elu tekiks. Minuga on aga nii, et kohe peale seda, kui ma "tööst" vabaks saan, olen ma majast kadunud ning toimetan oma asju.
*
olen seda juttu juba kaks korda alustanud, kirjutades ühest ja teisest asjast ning siis lasin selle teksti silmadega üle ja kustasin kõik ära ... see oli kuidagi väga võlts kirjutamine kirjutamise pärast, that´s it ! :)) ja seepärast seda kõike enam ei eksisteeri.

*
Olen ülimalt rahul, aga otseses mõttes rampväsinud, nii et olen võimeline hetkega sügavasse unne vajuma, mida ma mõne minuti pärast ka teen.
Olen täna vähemalt 15-17 km maha kõndinud ja teine sama palju laup-pühap ...never mind, long story ...

Soovin siiski mõne rea kirja panna, sest tundub, et keski või miski kannab mu eest heldelt hoolt ?!
Uskumatu, kuidas selle pika nädalavahetuse (USAs täna rahvuspüha, M.L Kingś Day) asjad ja olukorrad lausa küsimusi tekitavalt imelikult/imeliselt välja kukkusid ???
See on väga pikk lugu, mille mõningaid kilde lähipäevil kindlasti jagan, kuna see on minus ülimalt palju mõtteid tekitanud, aga ütleme lihtsalt nii, et kui ma täna hommikul Note of The Universe´i lugesin, siis ainult muigasin omaette :D


Expecting "end results" - such as wealth and abundance, health and harmony, friends and laughter - in broad brush strokes, is part of the secret formula, Kristi, for manifesting the life of your dreams.

Expecting your path to follow a certain route - such as writing a bestseller to accumulate wealth, having a particular someone fall in love with you, or insisting upon this idea, that diet, or the other invention to be your deliverance - is just plain messing with the cursed hows and severely limits my options... (I hate when that happens.)

Cool?
*
The Universe


No comments: