Sunday, January 24, 2010

Metsast leiad ...

Peale seda, kui ma enda gmaili spammi hulgast Nõva RMK saadetud imeilusa jõulutervituse leidsin http://kaart.rmk.ee/joulud2009/ee/flash.html , tundsin, et tahaks metsa.

*
Metsast leiad, mida oled otsinud ...
... kosutust ja meelerahu ....
... aega iseenda jaoks ....
Häid mõtteid ja uut indu !
*

Vaatamata ülitihedale asustusele on suudetud siin ümbruskonnas väga palju puid ja ka mõned haljasalad säilitada, ent metsa on siiski väga raske leida.
Siiani olen lähiümbrusest avastanud ühe pargi, mis nagu pisut meenutab, aga siiski pigem mitte, sest tegu vaid pisikese metsasaluga, mida läbib asfalteeritud jalutusrada ning mille servas laiub tehisjärve moodi asjandus.

Sel nädalal kaarti uurides avastasin, et vaid 2-3 rongipeatuse kaugusel on siinse ümbruskonna suurim reservaat ...South Mountain Reservation ... jap, siinkandis ei ole mets mets, vaid reservaat, sest see on nii haruldane nähtus lihtsalt :DDD

Kuna mul oli täna hommikust kuni kella neljani vaba aeg, otsustasin, et lähen ja vaatan järele, mis see endast kujutab.

Naljakas järjekordne "kokkusattumus" oli see, kuidas just mõni aeg tagasi üks CouchSurfingu inimene ise mulle kirjutas, et hei, mis teed, ma näen, et reisid meie kandis ringi :))) ning tema location oli South Orange ehk siis sama koht, kus see reservaat asub.

Oleme paar kirja vahetanud, aga siiani pole kokku juhtunud ... täna, kui ma vaatamata sellele, et Ivonne oli liialt väsinud, et tulla ning et ilm oli selline paras udu-sudu ning see tüüp polnud mulle ka enam vastanud, ikkagi toast välja astusin ning minna otsustasin ... sain 5 minutit jalutada, kui mu telefon helises !

Ta ütles, et ta mängib täna tennist, et kahjuks ei saa ta mulle ümbrust näidata ega minuga koos mööda neid matkaradasid käia, aga ta tuleb hea meelega mulle rongijaama vastu ning viib mu õigesse kohta ära!
Kuna ma polnud isegi tema vastust lootnud, rääkimata sellest, et ta minuga koos seda kõike teeks, siis tundus see igati hea pakkumisena.

"No näed Kristi, kui midagi otsustanud oled ja otsast tegema hakkad, siis tuleb kõik muu appi ning asjad laabuvad iseenesest ..."

Asi, mida CouchSurfingu puhul tõsiselt armastama olen hakanud, on see, kuidas ma lähen esimest korda elus mistahes kohta, nähes mingit X-inimest ning sellele vaatamata tunnen, nagu ma oleksin koduses paigas ja väga oodatud ning meil on siiani alati nii paljudest asjadest rääkida olnud
... just mingi aeg kuskil arutasime, et kui muidu on sedasi, et kuskil seltskonnas olles leiduvad tavaliselt mõned üksikud inimesed, kellega jutud ning m6tted kuidagi eriti hästi klapivad, siis CouchSurfing on need inimesed kokku koondanud, nii et 99% juhtudest ainult vaata ja imesta!

Seal ma siis olin - väike sportauto, pruuni kaabuga natsa tõmmu meesterahvas, kelle nime ma praegu kahjuks ei mäleta, sest telefonis on ta mul kohanime järgi salvestatud ? aga kõik oli ilus-kena, umbes 10 minutiline "reis" ning palju muljetamist.
Sõidutas mu reservaadi keskele ühe infotahvli juurde - andis suuna ja soovitused kätte ning seal ma siis lõpuks olin ... peale oma elu lühimat ja konkreetsemat tutvust :DD ...keset 8 km2 metsa !

Tere tulemast
South Mountain Reservation

Hiigelsuured puud, mäehakatised ja orud, vesi, kaljumügarikud, metsarajad ... kaart oli siiski näpus, kuna pidin lõpptulemusena teises osas välja tulema, et rongiga koju tagasi jõuda, aga õnneks oli mul siiski piisavalt aega, et niisama uidata, maha langenud suurte puutüvede peal lamada ja jõekäärus kivi peal istuda...enim nautisin seda, kuidas kogu selle aja jooksul vaid mõnda üksikut inimest kohtasin.
Lõpuks leidsin metsa, mida juba mõnda aega igatsenud olen, nimetagu nad seda reservaadiks või milleks iganes :D


No comments: