Thursday, October 4, 2007

on ÖÖÖÖÖÖÖ ...

Kell on märkamatult 4:20 saanud, varsti tekib küsimus, et kas on üldse mõtet magama minna. Praegu lõpetan veel mingeid viimaseid tööasju ja siis saangi ka ehk voodisse pikali.
Asjade pakkimise lõpetasin juba kell 2:00 :):) ...igati graafikus, kui peale südaööd alles pihta hakkasin.
5 tunni pärast peaksin teoreetiliselt juba lennujaamas olema.

Tänane (öö)päev on olnud üks mu elu pikimaid täis kõikvõimalikke tegemisi, kohtumisi, täis emotsioone jne jne ...ma olen praegu liialt väsinud, et pikalt kirjutada, aga kuidagi õige ja ülev tunne on.
Vaatasin täna kõiki neid inimesi, kes mul külas käisid ja tundsin, et olen õiges kohas - ma küll lähen nende juurest hetkel ära, aga tiimitunne on võimas - ma olen nende kõigi üle väga uhke, ausalt ka. See on vist samasugune uhke tunne, kui oma laps esimesed sammud teeb, esimest korda kooli läheb vms.

Ilusaid unenägusid mulle selleks kolmeks tunniks !!!

No comments: