Thursday, November 22, 2007

"Kristi, see tähendab, et sa elad 2 minutit kiiremini!"


"Kristi, it means that you are living 2 minutes faster!"

ütles Liva mulle, kui kuulis, et minu kell on alati 2 minutit ees, et ma kuhugi hiljaks ei jääks.

Elan vist jah kiiremini, kuigi selle nurga alt ei ole ma seda kunagi vaadanud, aga oma olemuses on mul kogu aeg kuhugi kiire. Ise ka aru ei saa, miks, aga tunne on selline, et aega ei ole ... "Kuhu sa kiirustad?" küsiks Sirje minu käest seepeale.

Aga ma tegelen aktiivselt selle "probleemiga" ning proovin õppida, kuidas lihtsalt rahus olla. Annan endast parima vähemalt.

* * * * * * *
Palju põnevaid asju on juhtunud ja väga mitmed esialgu võimatuna näivad plaanid on viimase kahe päeva jooksul teoks saanud.
Tuli idee, mis muutus seejärel kinnisideeks. Siis juba otsustasin selle asja iseenda jaoks ära ja nüüd jäi üle vaid lahendusi otsima hakata - need tulid kiiremini kui ma arvata oskasin, aga selle loo jutustamine võtab liialt palju aega, nii et ma jätan selle kirjutamise rõõmu endale nädalavahetuseks.

1 comment:

Anonymous said...

Tere kiire js kauge tüdruk.
Sinu aadressi saatis ema. Lugesin eile öösel kohe suure huviga :)
Tubli ja tegus oled, kuigi endal on kiire, saan sulle nüüd passiivselt siit eemalt kaasa elada.

Edu ja päikest sinna külma lattu.
Kas konteinerid värvisite ikka kollaseks, et oleks päikeselisem? ;)

Anneli