Wednesday, November 14, 2007

Vahest ikka õpime ka midagi



Tänane päev möödus taas töötähe all, ei midagi uut siin päikese all. Ajutiselt suudan seda kõike teha, kui teaksin, et see ongi minu töö, siis... tjahhh, siis oleks asjalood vähe keerulisemad, sest ma ei kujuta ette, kust ma sel juhul motivatsiooni leiaks. Ega ma ei tea päris täpselt praegu ise ka, et mis ja kuidas edasi saab ning kohati on see natuke hirmutav.
Aafrika idee kui selline on kusagil kaugel ajusopis olemas, aga kui ma aus olen, siis see praegune elu on niivõrd kiire ja väsitav, et ega ei ole aega selle peamise idee peale üldse mõeldagi.

Ja kui ma teist korda aus olen, siis tunnistan, et taas kord ei ole ma üldse kirjutamise lainel, sest nagu tavaliselt on kell juba palju ning pikk päev on mu energiast tühjaks imenud, nii et otsin taas tuge fotodelt, näitamaks, et me teeme ikka kõike muud ka peale laos pakkimise :) .... sest kõige rohkem vihkan seda, kui pean ise neid ideid genereerima, mida kirja panna ja see "pastakast" jutu välja imemine ei ole just minu meelistegevusi.


No comments: